Olästa böcker i min bokhylla

 
  • Grimm's Fairy Tales - J.L.C. Grimm och W.C. Grimm
  • Mini Shopaholic - Sophie Kinsella
  • Hästen och hans pojke - C.S. Lewis
  • Syskonkärlek - Katarina von Bredow
  • Sms från Soppero - Ann-Helén Laestadius
  • Delfinernas sång - Lauren St John
  • The short second life of Bree Tanner - Stephenie Meyer
  • Fördjupade studier i katastroffysik - Marisha Pessl
Det här är olästa böcker i min bokhylla (Syskonkärlek har jag dock lånat av en kompis) som jag vill läsa så fort jag har läst ut Jellicoe Road. Jag har dock MÅNGA fler olästa böcker än de här i hyllan...
 
Har ni några tips om vilken av dem jag borde läsa först?
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: fast det tar nog tyvärr innan bokhaulen blir filmad och kommer upp :/ Största anledningen är väl att jag fortfarande väntar på 3 av böckerna, men sen så nästa vecka är mina föräldrar lediga och jag känner inte för att sitta och prata framför en kamera när dem är hemma ;)
Hoppas, hoppas :) Ska hålla utkik efter det när jag åker till London på höstlovet :)

2012-08-16 @ 17:55:03
URL: http://boktjejerna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0