Svar på tal

Som svar på några av kommentarerna till mitt förra inlägg: I paketet låg Ten things we did and probably shouldn't have av Sarah Mlynowski och Diving in av Kate Cann som jag håller på att läsa just nu :). Efter att jag har läst den så ska jag nog föröska läsa ut THG trilogin innan sommarlovet tar slut.
 
Vad läser ni för något? Har ni några bra (eller dåliga ;D) boktips inför hösten? Funderar på att beställa hem lite nya böcker snart, bl.a Anna and the french kiss och det verkar som att jag är den enda bokbloggaren som inte har läst den än, vad tycker ni om den? :)

Kommentarer
Postat av: Mimsan

Nepp du är inte den enda. Jag har inte heller läst den, men jag vill... så... hemskt... gärna!

2012-08-09 @ 10:40:01
URL: http://www.minbokkista.blogspot.com
Postat av: Johanna

Håller på att läsa Kampen om Järntronen just nu och det går så långsamt! Men ska kämpa mig igenom den :)
Boktips: Wake av Amanda Hocking! Har inte läst den än men ser fram emot det så mycket eftersom jag älskar hennes Trylle serie :)
Anna atFK är jättebra! :) Bara mysig sommarkänsla över hela boken ;)

2012-08-09 @ 18:34:52
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: Emme

Du är inte den enda. Jag har ännu inte läst den haha :)
Den har fått jätte bra omdöme har jag sett, så jag tror verkligen den är läsvärd..!
Jag ska också ta tag i det och läsa den!

Vet inte om du läst serien Gone men den tycker jag verkligen är läsvärd!(dock bara halvvägs i första boken men jag är heelt såld!)
Sen såg jag att det finns en serie som heter Döden i dina ögon i dina ögon(eller något), som jag själv ska ge mig på att läsa :)

2012-08-12 @ 10:23:55
URL: http://bokzoem.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0