Det var inte igår!

Alltså, jag vet inte ens vad jag ska säga angående inaktiviteten här på bloggen... Vi har inte slutat men man kan väl säga att vi har tagit en lång paus och jag tror faktiskt att pausen kommer att fortsätta året ut. Jag har inte slutat läsa, men här kommer lite chockerande fakta: Jag har endast läst ut TVÅ (frivilliga) böcker under de senaste 10 veckorna. I know, I can't believe it either... Nu kanske ni fattar varför vi har lagt bloggandet åt sidan? Jag läser en del på tågresan fram och tillbaka men skolan bara suger allt liv ur mig och läsandet + bloggen får tyvärr lida av det. Hur som helst, när vi kommer tillbaka  år 2013 (med andra ord: nästa månad, d.v.s om inte jorden går under) så kommer det ske en del förändringar. Vi kommer ändra design och Olivia kommer att bli lite mer som en "medhjälpsbloggare" och vem vet, vi kanske söker efter en till boknörd som kan hjälpa oss med upptaderingen? ;)
 
Till alla "bokbloggsvänner" som vi har haft kontakt med, jag har inte slutat läsa era bloggar helt och hållet men att läsa bokbloggar gör mig en aning nere eftersom att det påminner mig om mitt gamla sommarlovsliv när jag kunde läsa vad jag ville när jag ville :/. Dock så saknar jag att kommentera och läsa era inlägg/kommentarer och ja, bara att vara med i gemenskapen. Jag hoppas att ni finns kvar när vi kommer tillbaka :). 
 
Annars om någon känner för att bokprata eller har några frågor angående att vi kanske söker en till medbloggare nästa år, så är det bara att mejla [email protected]
 
Tusen tack till alla som fortsätter följa oss trots vår inaktivitet, ha det bra så ses vi i januari! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0