Olivia is back!

Nu är jag tillbaka från England och min helt underbara språkresa! Jag har haft sjukt kul och självklart har det blivit en del bokshopping. Jag köpte 6 stycken böcker i England, men jag hade köpt fler om det inte var för att jag var jätteorolig att mitt bagage skulle väga för mycket på hemresan.
 
Det här är böckerna jag köpte:
 
 
  • Grimm's fairytales - J.L.C. Grimm och W.C. Grimm
  • Tom Sawyer and Huckleberry Finn - Mark Twain
  • Alice's adventures in Wonderland and through the looking glass - Lewis Caroll
  • Cross my heart and hope to spy - Ally Carter
  • A midsummer tights dream - Louise Rennison
  • Withering thights - Lousie Rennison
De tre första köpte jag på en affär som hette The Works och där de sålde 3 klassiker för 5 pund (lite mindre än 60 kr)! Jag blev helt överlycklig över den affären kan man ju säga. Åker ni till England ska ni definitivt försöka hitta en sån affär.
 
För övrigt ska jag säga att anledningen till att jag inte har kunnat blogga förrän nu är att mitt internet här på landet inte riktigt vill samarbeta med mig. Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan, för jag har jättemycket att skriva om!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var i England var du? Du kanske har skrivit det innan, men kommer inte ihåg :)

2012-07-23 @ 20:57:17
URL: http://boktjejerna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0