Detta läser jag i sommar

Jag tänkte visa er vad jag planerar att läsa i sommar, precis som Olivia gjorde, fast med bilder. Jag kommer inte att visa alla böcker som jag ska läsa utan de böcker som jag har lagt undan speciellt ämnade för att läsa under sommaren, alltså typiska sommarböcker som utspelar sig under denna årstid. Det finns inget mysigare än att läsa en riktig sommarbok på gräset, balkongen, terassen eller stranden!
Denna bok har jag lagt undan sedan min födelsedag i December! Har sett fram emot att läsa den hur länge som helst! Den har nyligen kommit ut på svenska då den heter Sommar för evigt. Det är den sista delen i triliogin Sommaren jag blev vacker av Jenny Han.
Hoppas ni har fått lite inspiration till era läsplaner i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0