Gymnasiebesked

Som ni kanske har läst så åker Olivia på språkresa idag vilket betyder att ni får stå ut med bara mig de närmsaste tre veckorna. Ska verkligen försöka upptadera så gott jag kan men ni vet... det är sommarlov och trots att läsning är en av den största delarna av mitt liv så är det inte hela mitt liv. Men några inlägg i veckan kan jag i alla fall lova.
 
Till rubriken: Jag har nu fått reda på vilket gymnasium jag ska börja på till i höst. Vad har det med bloggen/böcker att  göra?, kanske ni tänker. Det är faktiskt så att gymnasiet inte är ett helt vanligt gymnasium. Jag kommer att läsa de flesta kurserna på engelska (matte är redan svårt som det är på svenska, det ska bli kul att se hur jag klarar av att läsa det på engelska :S). I med att jag kommer att läsa de flesta kurserna på engelska så vill jag ju självklart förbättra min engelska så mycket som möjligt, därför så kan det bli en hel del engelska böcker för mig framöver. Jag kommer självklart inte att överge böcker på svenska men just nu tänker jag prioritera engelska böcker.
 
Jag hoppas ni förstår!
 

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Vad kul och spännande ska bli kul att få läsa till hösten hur det känns och går :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
teenbooks.blogg.se

2012-06-30 @ 18:41:07
URL: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0