Det här händer just nu i mitt s.k bokliv:

Som vissa av er kanske har märkt så har jag oftast bara bloggat på helgerna vilket kanske är lite tråkigt. Tyvärr så har jag ganska mycket i skolan just nu (fyra essays att lämna in under de närmsta tre veckorna!) men jag ska försöka tidsinställa några inlägg så att de kommer upp under vardagarna. Jag har inte läst så himla mycket men ni kan förvänta er två recensioner från mig under veckan i alla fall :). I skolan har jag läst Hon går genom tavlan ut ur bilden och så för några veckor sedan så läste jag ut Tjej, nästan 16 kär och desperat, mer om de senareIgår så kom ett paket med tre böcker som jag verkligen ser fram emot att läsa, alla skrivna av den fantastiska författaren Katerina Janouch! :)
Vad händer i era bokliv just nu? Läst något riktigt bra? Några roliga bokinköp ni vill dela med er av? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0