Böcker jag läser just nu

För tillfället så läser jag tre olika böcker:
Eftersom jag håller på att övningsköra så påminner pappa mig ständigt om att jag måste läsa i denna bok (den är helt okej för att vara en övningskör bok men ibland känns det som att jag är i skolan när jag läser den....).
 
Twilight läser jag ännu en gång, dock i skolan på engelskan. (Jag valde faktiskt inte den bara för att jag redan hade läst den så många gånger, utan för att alla andra böcker som fanns att välja på sög. Självklart så är det ju ett plus att om jag inte hinner läsa några sidor ibland så vet jag ju ändå vad som händer i boken). 
Har bara börjat läsa några sidor, vet inte riktigt om det är en bok för mig än men det lär jag väl upptäcka snart!

Kommentarer
Postat av: Lisa

"P.S Han är min!" har jag läst och den var faktiskt bättre än jag trodde! Förhoppningsvis kommer du också gilla den. :)

2013-02-04 @ 17:42:55
URL: http://boklisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0