Diving in - Kate Cann

Jag har sagt det förut och jag tänker säga det igen: Y'all need to stop hatin' on Kate Cann! Tycker faktiskt det är riktigt tråkigt att det finns en del som dömt henne utan att ge hennes böcker en ärlig chans. 

Visst, den var lite seg till en början och visst jag började läsa den för ca 6 månader sen och bestämde mig sedan för att inte fortsätta för att jag tyckte att den var så tråkig... Men sedan så för några veckor sedan så behövde jag verkligen något att läsa och där låg den, och räddade min vecka från att vara ja, tråkig helt enkelt. 

När jag väl hade kommit in i boken så ville jag bara läsa mer och mer och den blev faktiskt riktigt intressant. Jag tyckte om den och jag tycker definitivt att alla chick-litare borde give it a go. Vill så gärna läsa fortsättningen men den verkar inte finnas att köpa på särskilt många ställen :/. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0