Lyckan!

Har nu beställt hem 6 nya titlar från amazon.co.uk för första gången! Inspiration till det fick jag från Anna på Boktycke i detta härliga inlägg. Det var lite klurigt till en början men sedan så gick det! Hade egentligen inte tänkt köpa några böcker förens bokrean, men ville så gärna ha nya böcker till sportlovet så jag var hjälplös. Jag tog mig även tiden att räkna ut vad skillnaden mellan Adlibris och Amazon var kostnadsmässigt och resultatet blev att om jag hade beställt exakt dessa 6 böcker på adlibris så hade jag fått betala ca 70 kr mer. 

Så nu har jag beställt en massa cheesy YA- böcker med sterotypiska lovetitles (lovin' it!) och får hoppas att de kommer innan sportlovet är slut.

Hoppas ni har haft en trevlig helg och bokrecensioner kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Zozzo

SV: Åh, vad kul! Hoppas du kommer gilla den! Den var väldigt bra :D

2013-02-19 @ 18:12:28
URL: http://bokzoem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0