Airhead - Meg Cabot

Jag tror faktiskt att det här är den sämsta Meg Cabot boken jag läst. Jag säger inte att den är dålig, jag säger bara att den inte når upp till nivån där de flesta andra av Meg Cabots böckerna ligger på. Kanske är det för att pressen är hög på böcker från Cabot eftersom att de jag tidigare läst har varit helt underbara, men den här gav inte ett särskilt stort intryck alls. Den var inte lika rolig och romantisk och ja... det kändes som att det saknades något helt enkelt. Trots allt detta så vill jag ändå läsa tvåan Att vara Nikki i hopp om att det där jag saknade i Airhead kommer att dyka upp i fortsättningen av trilogin. 
 
Läs vad Olivia tyckte om Airhead och fortsättningen på serien, Being Nikki här och här.

Kommentarer
Postat av: Bokälskarinnan

Denna har jag bara hört bra om typ:)

2012-07-31 @ 01:22:39
URL: http://bokalskarinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0