Angående kommentarerna

Jag har märkt att det har uppstått lite krångel gällande kommentarerna. Det märks också att några av er blir förvirrade när det ibland kan dyka upp en ko och en text som säger "Något gick snett". När jag själv kommenterar på blogg.se bloggar så blir jag alltid osäker eftersom att det inte kommer fram någon skylt eller något som bekräftar att kommentaren har skickats. 
 
Sedan så kan det ta lite tid för mig och Olivia att godkänna och svara på kommentarer ibland men vi är verkligen supertacksamma över alla kommentarer vi får och det är jättekul att läsa vad ni läsare har att säga om saker och ting. Så tack och fortsätt kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: Emme

Åh den där kon gör mig vansinnig!
Har själv en egen blogg på Blogg.se, och jag gillar inte alls systemet!
Förutom kossan och allt det där kommentar krånglet, vad tycker du om det nya systemet då?:)

2012-08-07 @ 10:35:36
URL: http://bokzoem.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0