Ser man tillsammans - andra boken för 25 kr så köper man tillsammans - andra boken för 25 kr.

I alla fall jag! Det började med ett oskyldigt City gross besök och det slutade i tårar det slutade med tre nya pockets. De hade en superstor låda full med pockets och den var markerad med "4 för 100:-". Den enda boken som jag hittade och faktiskt verkligen ville ha var Tillsammans - andra boken. Och om den kostar 25 kr när jag köper tre andra böcker så måste jag ju hitta tre andra böcker! Jag fick pappa att köpa en pocket om Obamas väg till makten eller något sådant och de andra två tog jag bara p.g.a att jag gillar författarna men tvivlar på att jag kommer läsa de i år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0