Mitt perfekta liv - Sarah Dessen

Finns inte så mycket att säga. I'm head over heels!
 
Nu var det ganska länge sedan som jag läste Mycket mer än så, så ta inte detta uttalande allt för seriöst, men enligt mig så är Mitt perfekta liv bättre än Mycket mer än så. Alla recensioner jag har läst pekar mot det motsatta men jag håller inte med. Jag var helt galen i Mycket mer än så när jag hade läste ut den men jag tycker bara att Mitt perfekta liv är mer levande på något vis, troligen p.g.a de fantastiska karaktärerna, vilket är lustigt för att huvudkaraktärerna i båda böckerna hade många likheter. (Exempelvis: båda hade svårt för att sova på nätterna). 
 
Storyn och framför allt karaktärerna var helt loveable! Jag bara fullkomligt älskar Mitt perfekta liv!

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Jag tycker också att Mitt Perfekta Liv är bättre än Mycket mer än så :) MPL är absoluta favoritbok av Dessen hittills!

2012-07-10 @ 19:05:14
URL: http://boktycke.se
Postat av: Felicia

Haha jag tyckte inte att boken var så jättebra faktiskt :p

2012-07-10 @ 22:25:08
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0