Airhead: Being Nikki - Meg Cabot

 
Läs min recension av Airhead, den första boken i serien, här!
 
Em Watts är fortfarande fast i supermodellen Nikki Howards kropp, men trots hennes snygga utseende verkar inte hennes hemliga kärlek Christopher lägga märke till henne. Till råga på allt dyker Nikki Howards bror upp och vill ha hjälp med att hitta sin (Och Nikkis) försvunna mamma, samtidigt som Stark, företaget som Nikki Howard har kontrakt med, tar till allt mer extrema åtgärder för att Em inte ska avslöja någonting om sig själv och Nikki som kan leda till negativ publicitet för Stark. Em hade aldrig trott att det skulle vara så här farligt att vara supermodell, och frågan är: Hur långt är Stark beredda att gå för att skydda sin hemlighet?
 
Airhead - Being Nikki är helt klart bättre än den första boken i serien. Den är mer spännande, romantisk och sorglig - helt enkelt mer av allt! Jag störde mig inte heller så mycket på Em som jag gjorde i Airhead, utan det kändes som att författaren hade låtit henne mogna mycket mer.
 
I den här boken tar hela berättelsen nya vändningar och man får veta mycket mer. Jag blev chockad över hur vilseledd jag egentligen var, när det avslöjades att saker var på ett helt annat sätt än vad jag trodde. Hela boken var helt enkelt otroligt spännande och slutet lämnas på ett sätt som gör att man, i alla fall jag, känner att man bara MÅSTE läsa den sista boken, Airhead: Runaway, snart för att ta reda på hur det hela slutar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0