Att beställa eller icke beställa, det är frågan.

Vill Måste läsa denna bok! (Vad jag har förstått så är båda omslagen samma bok??) Det stora problemet är bara det att jag har tusen andra böcker i bokhyllan som jag vill läsa och jag tycker det är dumt att beställa hem nya böcker när jag redan har en massa olästa hemma, samtidigt som jag verkligen vill läsa den här boken nu. ...Jag vet, mitt liv är verkligen svårt!
 
Någon som har läst den och kan göra mitt liv en aning enklare genom att berätta om jag ska beställa den nu eller vänta?
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag läser den nu,den är rolig och så men det kan nog vänta för den är inte superbra! :)

2012-06-21 @ 16:07:19
URL: http://andypandycool.blogg.se
Postat av: Makieu

Andrea: Åh tack för svaret! :) Då kanske det är bäst att vänta tills jag har läst några av mina böcker här hemma innan jag beställer den :).

2012-06-21 @ 17:00:31
URL: http://teenbooks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0