It all make sense now...

Idag hade vi äntligen skolavslutning! Ingen mer skolplikt någonsin! Det var premieutdelning och både jag och Olivia tog emot varsitt premium/stipendium, dock för olika saker. Jag fick premium för flit och framsteg och jag fick ett tungt, ganska tjockt paket. Jag såg att alla fick olika presenter och tänkte att alla priser måste vara speciellt utvalda för var och en av flit och framsteg "pristagarna". Jag trodde direkt att det var en bok och inte vilken bok som helst. För någon månad sedan kom min lärare fram till mig och frågade om jag hade sett eller läst The Hunger Games. Jag svarade nej men att jag planerar att läsa de. Då svarade hon "Gör inte det! Vänta". Jag hade ingen aning om varför, jag trodde det var för att alla i min klass skulle få den som present eller att vi skulle gå och se den på bio eller något. 


Alla tre böcker på engelska! Kunde inte ha fått en bättre start på sommarlovet än så här! Plus att min bok som jag beställde för ett tag sen kom idag! Men gladast är jag över att äntligen få lägga mig i sängen och sträckläsa We'll always have summer av Jenny Han. Har längtat hela året på att få göra det! Happy days! 




Kommentarer
Postat av: Bella

SV: Åh vad glad jag blir, tack! :D Gillar eran blogg också, tycker ni skriver många bra recensioner.

Och grattis till vinsten! :D

2012-06-15 @ 20:44:01
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Emme

SV: Ja verkligen!:D

2012-06-17 @ 09:11:42
URL: http://bokzoem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0