Den bästa hämnden - Anna Vikström

Den bästa hämnden
Att säga att denna bok är lättläst är en underdrift. Den har få sidor och stor tex vilket jag faktiskt tycker passar just denna sortens bok. Den är inte så värst populär och jag själv hade aldrig hört talats om boken innan.
Hade inte så höga förväntingar precis men jag tycker det var en bra avslappningsbok och jag kände igen mig i situationerna som beskrevs (kanske inte precis alla situationer. Jag har till exempel aldrig haft en catfight med någon).

Jag tyckte fakktiskt att boken var mer än helt okej samtidigt som den var en aning *hittar-inte-rätt-ord-men-ni-fattar-förhoppningsvis-ändå-vad-jag-menar*. "Stormrekomenderar" den inte precis men jag ser ingen större anledning till varför man inte ska läsa den om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0