1 thing I did - and probably shouldn't have

Inatt, när jag låg uppe och läste kände jag hur mina ögonlock vägrade hålla sig öppna så jag gick och la mig. När jag väl hade lagt mig så kunde jag inte sova vilket var väldigt irriterande eftersom att jag tyckte att det var slöseri på lästid men mina ögon var för trötta och det var då jag kom att tänka på ljudböcker. Skulle det inte vara helt underbart att ligga i sängen på kvällen och lyssna på en ljudbok? Man behöver inte anstränga ögonen när man är trött, man kan bara slappna av med ögonen stängda.
 
Eftersom att jag var så fast i mina ljudbokstankar så bestämde jag mig för att kolla om det fanns någon bra som man kunde lyssna på på Youtube och det fanns det. Den andra boken i The Hunger Games trilogin - Catching Fire. Så jag lyssnade på lite mer än ett kapitel vilket jag ångrar starkt. För som jag skrev i min recension av den första boken så kan jag inte slappna av när jag väl har börjat läsa THG.
 
I alla fall så tror jag att jag ska beställa Ten things we did and probably shouldn't have av Sarah Mlynowski och Diving in av Kate Cann (har läst en del recensioner som pekar mot att det är en bok som inte är särskilt bra men jag vill ge den ett försök).
 
Trevlig helg på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0