Forget about the pricetag

Jag märkte precis hur många böcker jag har som fortfarande har kvar prislappar. Jag vet inte varför men av någon anledning så brukar jag inte ta bort prislappar på böcker jag köpt. En ganska konstig grej att göra - eller inte göra men jag antar att jag gillar att bli påmind om mina geniala bokfynd... eller något i den stilen.
Anyways så tror jag att Olivia kommer hem från England imorgon(?) Vi får hoppas att hon har en massa roliga upplevelser och böcker att skriva om när hon kommer tillbaka :D

Kommentarer
Postat av: Yrsha

Jag tycker att det är lite kul med prislappar kvar på böcker. Ibland tar jag bort dem, men de får mestadels sitta kvar.
Jag fick för ett tag sedan en massa gamla böcker av mina morföräldrar. Där sitter ibland prislapparna kvar och det är kul att se när böckerna exempelvis har 6kr och 5 öre. Man ser hur värdet på kronan har ändrats genom att se priset på böckerna. Det är lite coolt! :)

2012-07-19 @ 18:47:33
URL: http://haveyoureadthisone.com
Postat av: Emme

SV: Ja det har jag och den var också helt underbar tyckte jag! Vad tyckte du om den?:)
Hahha aa jag kommer nog inte läsa den förrän jag får brist på böcker igen haha :)
Har så många bra att läsa nu, och läslusten måste jag hitta igen, den är sämre än för 1 månad sen men sen har det vart jätte dåligt med den den senaste tiden så nu är det bättre, men vill få upp den lite mer nu ;)
Hur är läslusten hos dig just nu?:)
Ha en fortsatt bra kväll :)

2012-07-20 @ 22:41:35
URL: http://bokzoem.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0