Min bokhylla - the extended version

För några dagar sedan så köpte jag två nya hyllplan till min bokhylla. Jag tror att jag får plats med cirka 150 böcker nu (jag sparar den nedersta hyllan och en bit av den översta hyllan för framtida bokköp). Jag har tidigare fått ha böcker bakom varandra för att de inte fick plats men nu ser det ut så här:
Och så har jag en slags hylla över min garderob också. Mitt rum är så litet att jag var tvungen att gå ut ur det för att fota haha^^.
 
Just denna typ av lösning är perfekt för mitt rum som inte har särkilt mycket yta och är ganska avlångt. Genom att ha hyllorna över skrivbordet så utnyttjar jag hela utrymmet från golv till tak :). 
Så ser det i alla fall ut i min bokhylla. Nästan allt är från IKEA :).

Kommentarer
Postat av: Emme

Åh vad coolt!:D
Riktigt smart lösning där! Böckerna tar ju inte alls upp mycket plats!:)

SV: Jaha okey, ja gör det :)
Tack detsamma!:)
Ha en fortsatt bra kväll!:)

Svar: Tack detsamma! :)
teenbooks.blogg.se

2012-07-28 @ 22:39:15
URL: http://bokzoem.blogspot.se
Postat av: Vynne

Väldigt snyggt!:)

Svar: Tack! :)
teenbooks.blogg.se

2012-07-29 @ 14:06:44
URL: http://bokkarlek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0