Mitt värsta bokköp...någonsin!

Vad mina vänner inte vet köpte jag på Ica Maxi för 99 kr. Vad min flickvän inte vet, som är uppföljaren, köpte jag på Akedemibokhandeln för 5 kr (det var halva reapriset).
 
När jag säger "mitt värsta bokköp någonsin" syftar jag ju självlart på den första boken, Vad mina vänner inte vet. Det var inte så att den var dålig eller något sådant. Det är bara det att den inte var värt sitt pris på något sätt. Jag köpte den för två år sen och visst, det var väldigt dumt av mig att köpa en bok utan att ha bläddrat igenom sidorna men jag fattar inte varför en bok som innehåller så få ord kostar 100 kronor?! Den är ganska bra faktiskt men om jag hade vetat att den var skriven i diktform så hade jag aldrig betalat det priset. På vissa sidor står det bara typ 6 ord. För hundra kronor kunde jag ha köpt fem Gossip Girl böcker! Om den däremot hade kostat lika mycket som tvåan så hade jag absolut inte kallat det för Mitt värsta bokköp någonsin.

Kommentarer
Postat av: Emme

SV: Ja det tycker jag också, den är verkligen sevärd!

Då tycker jag du borde läsa de :)
Det var nog den första riktiga serien jag läste, Vampire Academy.
Jag hade inga höga förväntningar.
Men jag läste ettan och blev heelt såld. Har nu läst alla böcker förutom den sista eftersom det inte blivit av att jag tagit mig i kragen och gått och köpt den eller reserverat den på bibblan.
Men förra veckan hittade jag den på bibblan och då slog jag till. Ska läsa den så fort jag läst ut De vassa tändernas skog :)
Men VA är verkligen en serie du borde ta dig an!:D
Haha vad roligt att höra!:)
Ja det är ju det. Tack :)
Ha en fortsatt bra dag!:)

2012-07-25 @ 10:49:17
URL: http://bokzoem.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0