The Hunger Games utläst!

Yep, nu är den första boken i THG trilogin utläst! (Recension kommer inom kort). Vet faktiskt inte om jag vill se filmen nu, det känns som att den kommer att förstöra hela bilden av berättelsen som jag har byggt upp i mitt huvud, vi får se helt enkelt! Jag tänker inte börja på tvåan än utan jag har bestämt mig för att endast läsa böcker på svenska resten av juli. I augusti kommer jag att byta till att endast läsa böcker på engelska som förberedelse till det engelsktalande gymnasiet jag ska gå på.
 
Nu ska jag börja på Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet, vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig men jag får hoppas på att den är lika bra som titeln och omslaget får den att verka ;D.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tycker faktiskt filmen nästan är bättre än boken. Kanske inte riktigt men nästan, bra var den i alla fall. Riktigt bra!
Så jag tror inte du behöver vara orolig över att bli besviken iaf ^^

Svar: Det verkar som att alla tycker som dig^^ Känner mig i alla fal mer lugn till iden att se filmen nu, tack! :)
teenbooks.blogg.se

2012-07-22 @ 21:22:49
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Emme

Filmen tycker jag verkligen du borde se!
Spänning rakt igen, helt klart!
Min syn på böckerna; det samhälle man skapat av detaljerna i THG böckerna, det var ju inte precis i närheten av hur det var i filmen, en en helt klart sevärd film!

SV: Jag har läst hela trilogin, och det var som den nya Vampire Academy, haha.
Jag var helt kär i VA innan, men nu är THG den nya favoriten, helt klart ;)
Trots att det är olika genrer så har båda vart favoriter hos mig, och nu tog THG priset :)
Jaha ;)
Du borde läsa alla böckerna, och sen se filmen!
Ja jag har snart läst ut Feber, shit vilken bra bok! Jag vet inte om man kan kalla de där böckerna; frost,feber och för evigt, som en serie, men jag säger det i alla fall, och det är den nya favoritserien hos mig, helt klart!

Tack, det är tyvärr slut snart ju men lite är det allt kvar :) Detsamma :)
Hoppas du får en finfin dag!:)

2012-07-23 @ 09:55:37
URL: http://bokzoem.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0