Boken om mig

När jag gick i åttan så fick vi uppgiften att göra en kort "bok" om oss själva. Vi fick själva välja precis vad vi skulle skriva om men de flesta hade med kapitel om kompisar, familjen, intressen m.m. Vår lärare tog sedan in böckerna, betygsatte de men lämnade inte tillbaks de - förens idag, ett och ett halvt år senare.
Och titta vad jag hittade i boken:
Hata Romeo och Nu eller aldrig är fortfarande några av mina favoritböcker och jag gillar fortfarande Twilight. Men jag hade ingen aning om att Liv & Lovisa var en av mina favoritböcker! Kommer knappt ihåg vad den handlar om men jag har alltid älskat Emma Granholms böcker så det är nog inte så konstigt att jag angav Liv & Lovisa som favoritbok.
Den vänstra bilden föreställer en sida i boken där jag har skrivit boktips och den högra bilden är pärmen som utgjorde framsidan av Boken om mig. (Funderar på att ta ut alla sidor och sätta de i en annan pärm och använda denna som en pärm där jag lägger in mina noveller.)

Kommentarer
Postat av: Zozzo

SV: Mitt perfekta liv är jättebra :D Fast jag ser att du har Mycket mer än så i din header. Har du läst den ännu? För jag tycker att det var lite bättre än Mitt perfekta liv ;)

2012-06-13 @ 21:27:31
URL: http://bokzoem.blogspot.com
Postat av: Felicia

Shit vad snygg du gjorde boken! :)

2012-06-14 @ 11:55:42
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0