That's it. It has to be done.

Jag gjorde just ett misstag. Jag plockade ner en Georgia Nicolsons dagbok - bok och började bläddra igenom sidorna. Shouldn't have done that, för nu vet jag att jag måste läsa om hela serien någon gång i sommar.
 
Förra veckan, när jag fortfarande hade skola så låg jag i soffan och läste en bok när mina föräldrar påpekade att om jag börjar läsa alla mina böcker nu så kommer de inte att räcka under hela sommarlovet. De förstår visst inte att problemet är det motsatta! Jag är säkert inte den enda med detta problem. Hur ska jag någonsin hinna läsa alla böcker jag vill läsa i sommar samtidigt som jag ska få plats med att göra andra saker också?

Så mycket böcker, så lite tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0