We'll always have summer - Jenny Han


Denna gång får ni klara er utan en sammanfattning av boken från mig. Jag känner inte att mina ord om handlingen skulle göra boken rättvisa.

Gud den här boken är så pass otroligt grymt bra. Inte ens det, den är above and beyond otroligt grymt bra. Den är fylld med romantik, passion och en massa känslor. Den verkligen fick mitt hjärta att smälta.
Det gick så otroligt snabbt att läsa den och under vissa stunder försökte jag läsa extra långsamt bara så att jag kunde behålla känslan av att läsa denna underbara bok lite längre. 

Jag hade dock inte behövt vänta ett halvår på att få läsa den. Den var inte lika somrig som de tidigare två böckerna vilket inte gjorde mig något. Som i många böcker och filmer så stod huvudkaraktären Belly vid ett vägval. Valet mellan två killar, som råkar vara bröder och som hon båda älskar. Trots att jag vill påstå att jag alltid visste innerst inne vem hon skulle end up with så måste jag säga att jag verkligen tvivlade ett tag där. Det var inte alls så uppenbart som det brukar vara i sådanna böcker/filmer.

We'll always have summer gick rakt in i hjärtat och det ser ut som om den kommer att stanna där ett bra tag. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har hört så väldigt mycket bra om de här böckerna men inte läst dem än. Borde nog göra det någon gång :)

2012-06-17 @ 19:37:02
URL: http://liberlibri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0