Kärlekens matematik - Chloë Rayban

Snabb sammanfattning: Boken handlar om Jessica som en dag på en mattelektion får en ide om hur man kan balansera ekvationen - när det kommer till kärlek. Hon försöker med hjälp av den teorin ändra folks egenskaper så att två personer passar ihop.

Boken var bra. "Bra" kanske inte är det mest målande ordet men jag kan inte säga mycket mer än så faktiskt. Den var helt okej. Jag läste ut hela boken vilket måste betyda att den inte var tråkig i alla fall. Sedan skulle jag kanske inte lägga ut mer en än femtiolapp på sådana böcker men det råkar nämnligen vara så att jag köpte den på rea för 10 kr, så jag kan lugnt säga att det var den värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0