Let the spring begin...

...with some awesome books!
Mitt paket från adlibris har äntligen kommit!
Usel bild men men.... detta är mina åtta nya älsklingar från adlibris bokrea (vi får se om de fortfaranda är det efter att jag har läst de). "Släppa taget" med Kate Cann och minst en Gossip girl bok kommer jag att lägga undan till sommaren eftersom jag vill spara sommarböcker till sommaren (jag hoppas att det låter lika logiskt i era öron som i mina). Hittils har jag bara lagt undan en sommarbok tidigare vid namn "We'll always have summer" alltså den tredje boken i Jenny Han's triliogi "Sommaren jag blev vacker" (fast på engelska). Recensioner av böckerna kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0