The Carrie Diaries - Candace Bushnell

,
C'est trés magnifique!
Underbar bok, som dessutom nu ska göras till en tv serie! Som många vet så handlar boken om stjärnan från Sex and the City som tonåring innan hon flyttade till New York. Jag kan inte säga att boken var i närheten av de bästa jag har läst men den var definetivt underhållande. Mestadels satt jag och läste boken när jag satt på tunnelbanan från och till skolan (det tar 25 min. men när jag läste boken kändes det verkligen som att det gick betydligt snabbare!) Så denna bok skulle jag vilja katogorisera i skön-rese-läsning. Jag har kollat runt lite efter recensioner om uppföljaren Sommar i New York och den har tyvärr inte blivit lika hyllad som den första. Så kommer nog vänta lite med att köpa den eller så lånar jag den bara (förstår verkligen inte varför jag alltid måste köpa böcker istället för att låna, speciellt  med tanke på att jag bokstavligt talat bor granne med ett bibliotek).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0