De två största världsfrågorna?

...Does snoggning count as exercise? och Does glitter count as camouflage?
Dessa två böcker åker direkt upp i min topp 20 lista. Jag rekommenderar de starkt! Tyvärr så tror jag inte att de finns på svenska men språket är inte särskilt svårt så de flesta klarar nog det ändå. Denna triliogi är en blandning av Meg Cabot och Louise Rennison skulle jag vilja påstå. Den har humor, pojkar, tonårsproblem och ja... allt! Plus att jag personligen är svag för böcker som utspelar sig i England.
En till sådan där bok som man tar fram och läser igenom sina favoritscener om och om igen.

De handlar om Holly som ja praktiskt taget är en vanlig tonåring som försöker närma sig killen hon gillar, lista ut hur hon ska göra när hennes bästa vän överger henne för att vara kompis med den rika populära tjejen i skolan och hur hon ska undvika träning på bästa möjliga sett. De här böckerna är verkligen värda att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0