Tack till Tonårsboken!

För ett tag sedan var jag med i en tävling på bloggen Tonårsboken där man kunde vinna "Personer du kanske känner" av Jay Asher och Carolyn Mackler. Jag har verkligen velat läsa den boken sedan jag hörde talas om den, så därför blev jag extra glad över att jag vann! Tusen tack till Elin och Hanna på Tonårsboken!

 


Jag måste också säga förlåt till er läsare för otroligt dålig uppdatering! Jag ska skärpa mig!

Och på tal om tävlingar: Glöm inte att vara med i vår tävling!

Kommentarer
Postat av: Zozzo

Ska bli kul att se vad du tycker om den! Jag funderar på att kanske läsa den också :)

2012-09-12 @ 15:54:33
URL: http://bokzoem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0