At last...

Teenbooks är tillbaka! Jag hoppas att ni alla har haft en god jul och ett gott nytt år med mycket bra läsning!
Efter att ha hållt på och krångla med designen i över en månad så har jag äntligen lyckats få in den nya headern utan att något ser konstigt ut (hoppas jag). Jag är inte säker på att jag gillar det nya utseendet mer än det gamla, men efter att ha spenderat timmar på att få allt att fungera så får det faktiskt va, i alla fall ett tag (om man ändå hade Photoshop!). Så ja, nu är det dags för ett nytt försök helt enkelt! Jag och Olivia har kommit överens om lite ändringar i systemet, inga stora ändringar precis men för att göra long story short: Makieu kommer troligtvis att blogga lite oftare än Olivia.

Ett stort tack till alla tålamodiga "bokbloggskompisar" och läsare! Jag ser fram emot att återuppta kontakten med alla er bokmänniskor och tack så mycket till alla som följer oss på Blogglovin! 

Ja... that's pretty much it for now, men imorgon så kommer mer så stay tuned
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0