Sommarlovs-rapport 2012

Jag och Olivia brukar ju inte göra månadsrapporter som många andra av er gör, vi kanske börjar med det någon gång i framtiden eller så men jag tänkte i alla fall att jag kunde skriva en rapport på hur min sommarlovsläsning har gått :).
 
Mitt sommarlov varade under 15/6 - 20/8
Lästa böcker(9):
Bästa boken: Mitt perfekta liv
Sämsta boken: Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet
Största överraskningen: The Hunger Games
Största besvikelsen:  Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet
Somrigaste boken: Släppa taget av Kate Cann. Alltså y'all need to stop hatin' on Kate Cann, speciellt mot denna bok. Otroligt hur så många bokbloggare kan vara så ogillandes mot denna bok. Jag börjar faktiskt tro att en del av er har påverkats av att läsa alla negativa recensioner men jag tycker faktiskt att ni borde ge den en chans! :)
 
Kommentar: Trodde faktiskt att jag skulle hinna läsa mer böcker under lovet men, men... En positiv sak som jag inte insåg förens nu är att jag har läst fem böcker på engelska. Får väl hoppas att jag har lärt mig något från de böckerna med tanke på att jag börjar ett enkelsktalande gymnasium imorgon!
 
Hoppas ni har haft ett trevligt sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Ella

Ska du börja på engelsktalande gymnasium? Jag ska börja på ett halv-engelsktalande högstadium :)

2012-08-19 @ 20:27:04
URL: http://mittimellan-ella.blogspot.se
Postat av: Johanna

Vilket gymnasium är det? IB program? :)

2012-08-20 @ 23:07:25
URL: http://boktjejerna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0